BELANGRIJK: Argenta informeert

donderdag, 9 oktober 2008

Mededeling Argenta Spaarbank NV

Betreft : internetbankieren bij Argenta Spaarbank NV

Argenta heeft vastgesteld dat sommige klanten sinds woensdagochtend 8 oktober jl. hinder ondervinden bij het raadplegen van het actuele saldo op de rekeningen.
Sinds woensdagmiddag laat is het voor sommige klanten ook moeilijk om in te loggen via het Argenta Internetbankieren.
Deze problemen zijn het gevolg van een sterk oplopend aantal bezoeken van de Argenta e-Banking site sinds woensdagochtend. Vermoedelijk is de oorzaak hiervan te vinden in de snel opeenvolgende en verwarrende berichtgeving omtrent de uitbreiding van de Nederlandse en Belgische depositogarantiestelsels, de problemen bij sommige concurrenten in de Nederlandse markt en de wederom zwarte dag op de internationale geld- en kapitaalmarkten.

Met dit bericht wil Argenta benadrukken dat alle transacties uitgevoerd zijn. Evenwel kunnen sommige klanten mogelijk nog niet het meest recente saldo op de rekeningen zien. Argenta onderstreept dat het om vertraging in de verwerking gaat en dat alle klanten die tegoeden wensen over te boeken dit zonder enige beperking kunnen doen.

« Terug naar nieuwsoverzicht